від 370 ₴
Уявіть собі, ось усе позаду, Ви багато працювали та відкрили-таки, нарешті, свій власний магазин, а точніше майже відкрили, підготувалися до його відкриття. А як? Морально і... фізично. Матер'яна частина відкриття магазина — це виготовлення реклами. Так, з першого погляду того, хто в цю справу не поставить, здається все просто, легко та йде сама собою. Повісив вивіску — ми швидко відкриваєтьсямо, оформив вітрину та вимовив кілька слів по радіо. Що ще треба, навіщо мудріти та примірювати імідж трудяги-гнома, набагато легше уявити себе чарівником і, ліниво помахуючи чарівною паличкою, очікувати чудових результатів. Однак чарівні палички є не у всіх. Легко не виготовити рекламу та ставка.
Скажу коротко — усе просте на вигляд, тільки здається простим. Найприродніший макіяж, який покликаний освіжити обличчя, «зняти» кілька років із фізіономії, підкреслити всі прекрасні риси та створити образ невинності, чистої та жіночної натури — найскладніший макіяж, найдовший макіяж і професійний макіяж, дорогі. І найефективніший, до речі! І не потрібно червоної помади та накладних вій для того, щоб Вас помітили та закохали з першого погляду. Ось і просто вивіска, вітрина та слова з радіоприймача — неспроста. Розберемося за порядком у виробництві реклами. Отже, вітрина. Вітрина — це пастка для покупця. Сплетіть у ній таку павутину, з якої не вибратися без придбання товару, яка заманює відразу, паралізує, як удавши кролика, змушує зупинитися й зайти. Відтворіть у вітрині стиль, ідею, надію. Обіцяння чогось більшого (асортименту, сюрпризу, новинок). Нехай вітрина заговорить із потенційним клієнтом, зробить його особливим цього моменту єдиним, для кого відкритий магазин. На виготовлення реклами необхідно витратити толіку засобів, результат перевершить себе. Далі вивіска, плакат, щит... тощо. Цей різновид реклами — «розмовник». Щити можуть бути й не на відстані витягнутої руки, а трохи далі. Тому треба врахувати весь шлях потенційного клієнта від і до. Там і розміщувати повідомлення. Але ось який образ рекламного повідомлення розміщувати, як він відіб'ється у свідомості містянина — питання виготовлення реклами, якості матеріалу та фантазії дизайнера.
Скажу коротко — усе просте на вигляд, тільки здається простим. Найприродніший макіяж, який покликаний освіжити обличчя, «зняти» кілька років із фізіономії, підкреслити всі прекрасні риси та створити образ невинності, чистої та жіночної натури — найскладніший макіяж, найдовший макіяж і професійний макіяж, дорогі. І найефективніший, до речі! І не потрібно червоної помади та накладних вій для того, щоб Вас помітили та закохали з першого погляду. Ось і просто вивіска, вітрина та слова з радіоприймача — неспроста. Розберемося за порядком у виробництві реклами. Отже, вітрина. Вітрина — це пастка для покупця. Сплетіть у ній таку павутину, з якої не вибратися без придбання товару, яка заманює відразу, паралізує, як удавши кролика, змушує зупинитися й зайти. Відтворіть у вітрині стиль, ідею, надію. Обіцяння чогось більшого (асортименту, сюрпризу, новинок). Нехай вітрина заговорить із потенційним клієнтом, зробить його особливим цього моменту єдиним, для кого відкритий магазин. На виготовлення реклами необхідно витратити толіку засобів, результат перевершить себе. Далі вивіска, плакат, щит... тощо. Цей різновид реклами — «розмовник». Щити можуть бути й не на відстані витягнутої руки, а трохи далі. Тому треба врахувати весь шлях потенційного клієнта від і до. Там і розміщувати повідомлення. Але ось який образ рекламного повідомлення розміщувати, як він відіб'ється у свідомості містянина — питання виготовлення реклами, якості матеріалу та фантазії дизайнера.
Міська сучасна зовнішня реклама має відповідати таким вимогам, як:
-фірмовий стиль (все в єдиному фірмовому стилі, поєднання кольору, світла та інших складників);
-якісний матеріал, з якого виготовлена реклама (щоб фарби не вицвітали, папір не рвалася, лампочки горіли яскраво, але не зачіпали спокій мешканців найближчих будинків, не заважали автомобілістам тощо;
-інтерес (або взагалі зроблено рекламу, а помітять, так довго стануть говорити про неї);
-сучасність (тут від можливостей двадцять першого століття в технічному плані питання з виробництва реклами, до образу, вигляду самого шедевра рекламної спрямованості та значення).
Говорячи про виробництво та виготовлення реклами, треба зазначити різновиди реклами:
-засоби масової інформації поліграфічної спрямованості, іншими словами ЗМІ. Можуть бути друковані засоби, туди входять журнали, буклети, флаєри (які не завадить зробити під час відкриття магазину), брошурки, листівки);
-СМІ, як телебачення та радіо (рекламні ролики, заставки, анонси на екрані, рекламні повідомлення по радіо);
-зовнішня реклама (дуже багатолик, вивіски та вітрини, об'ємні конструкції, плакати та щити, світлові табло, стенди, покажчики та таблички...);
-ще бувають всілякі заходи рекламного характеру, збирання, акції (з нагоди відкриття, наприклад).
Виготовлення будь-кого, з перерахованих вище видів реклами, вимагає знання клієнта в обличчя, його спосіб життя і майже що анкетних даних. Тоді Ви «достукуєтеся» до нього (клієнта), і Вамручиться.
Друковані видання гарні, коли стає добре вже від того, що Ви взяли в руки цей журнал, флаєр, листівку, каталог. Це якість паперу, ламінування, глянець, опуклі елементи на сторінках друкованого видання, незвичайний дизайн або форма. Але пам'ятайте, має бути зручно. Зручно тримати в руках, розправляти поштою, роздавати та дарувати, гортати та дивитися, знаходити цікаву та важливу інформацію швидко. Так само не забувайте про час експлуатації друкованої реклами. Продовження її життя, вже за виготовленні, залежить від паперу. Дешевим юницям, точніше, якості їхнього паперу, не місце в рекламі. Термін експлуатації такої газети — дві години, а то й п'ять хвилин (сніг, дощ, впала випадково на вулиці, дернули, дали почитати в п'яті руки). Реклама та телебачення — це шикарна можливість передавання інформації у всій красі. Тут теж свої плюси та мінуси під час виробництва рекламного ролика. Але чогось неможливого майже немає, все підвладне блакитному екрану та технічному прогресу на сьогодні. А ще — бажання. Бажання зробити щось по-справжньому нове, помітне, робоче, бажання йти далі й не зупинятися, хіба що на хвилинку, щоб захвититися зробленим і насолодитися цією миттю.
Основні атрибути | |
---|---|
Країна виробник | Україна |
Тип | Одностороння |
Форма | Нестандартна |
Спосіб установки | Настінний |
Застосування | Для зовнішнього використання |
Вид | Інформаційні вивіски/таблички |
Сфера использования | Fast-food, Для офісу, Реклама, Для особистого користування, Для дитячих садків, В установах |