Google заблокувала 3,1 млрд рекламних оголошень у 2020 році
У 2020 році Google заблокувала 3,1 млрд рекламних оголошень, які порушили правила компанії. Про це йдеться в звіті про безпеку реклами Google за 2020 рік.
Кількість вилученої реклами зросла майже на 15%, в минулому році компанія видалила 2,7 млрд розміщень. Компанія щорічно випускає звіт про безпеку реклами для запобігання злонамерненного використання своїх рекламних платформ, в тому числі Google Ads, а також для забезпечення прозорості в боротьбі з шахрайською діяльністю. Найбільша частка порушень припадає на категорію «Зловживання рекламною мережею» - 867 млн віддалених оголошень. За нею йде незаконна реклама медичних препаратів і продукції зі сфери зравоохраненія - 204 млн.
Третя за частотою вилучень категорія - на вимогу власників торгових марок. На її частку довелося 200 млн оголошень. У Google також відзначили, що за рік заблокували 99 рекламних оголошень, пов'язаних з COVID-19 і поширювали недостовірну інформацію про ліки від вірусу, продаж масок і вакцинах. Крім того, Google частково обмежила доступ до 6,4 млрд оголошень за минулий рік, які довелося приховати за законним вимогам у певних країнах або через їхню «культурної чутливості» для тих чи інших категорій користувачів. На законні требаніям, наприклад, були частково приховані 550 млн банерів. У 80 млн була реклама алкоголю, в 68 млн - азартних ігор. Ще 354 оголошення стосувалися «інший забороненої підприємницької діяльності». Також Google вжила заходів стосовно 1,3 млрд сторінок і 1,6 млрд доменів, які порушили видавнича право. Причому 981 млн з них містили еротичний контент, 168 млн - небезпечний або образливий контент, а 114 млн - рекламу зброї. На початку березня Google обмежила використання сторонніх cookie-файлів для таргетованої реклами, таким чином ускладнивши відстеження користувачів для рекламодавців. Однак компанію і саму звинувачують у надмірно пильному спостереженні в інтернеті - Федеральний суд США відхилив клопотання Google і залишив у силі позов про стеження за користувачами Google Chrome навіть в режимі інкогніто. У документи кажуть, що браузер збирав дані під час приватного перегляду сторінок, а в деяких випадках-сайти, які використовували Google Analytics або Google Ad Manager, відправляли «секретне окреме повідомлення на сервері компанії в Каліфорнії».