США контролюють 40% світового ринку реклами
Світовий ринок реклами оцінюється приблизно в $ 700 млрд, з яких $ 246 млрд припадає на США. Тобто американці контролюють близько 40% світового ринку реклами. Медіаринок Китаю з оборотом в $ 90 млрд починає сповільнюватися, але як і раніше більш ніж в два рази перевищує розміри третього у світі рекламного ринку - Японії.
«Маючи майже 40% світового ринку і все ще стійкий рекламний ринок в 2020 році і в наступний період (при зростанні від 4% до 5% без урахування каталогів, прямої поштової розсилки та політичної реклами), США допомагають підняти глобальні середні показники», - зазначає Федеріко де Нардіс, генеральний директор GroupM Africa. «Після багатьох років стрімкого зростання Китай в даний час міцно займає друге місце в світі по рекламі з 16% загальних доходів власників ЗМІ від реклами, що майже відповідає 17% частки країни у світовому ВВП. Однак макроекономічні побоювання впливають на зростання в 2020 році і в наступний період », - пояснив експерт з реклами.