450 ₴
Без сумніву, листівки , каталоги и буклети не є одним із найефективніших і найбільш економічних угоди шляхів для досягнення вашої цільової аудиторії та залучити до вашої продукції та послуг. Незалежно від того, який тип бізнесу розвивати та просувати, якщо ви вибираєте рекламні брошури , листівки або флаєра , є кілька порад, ви можете розглянути такі питання:
Ваша цільова група споживачів
Найголовніше, перше, що ви маєте знати та визначити є вашою цільовою групою. Хто вони? Чого вони хочуть? Що спонукає їх купити продукт чи послугу? Після того, як ви зробили цей крок, ви зможете ефективно керувати своїм рекламним бюджетом.
Тема або брендинг
Ви краще планувати свою тему, тому що це буде основним лейтмотивом для рекламної кампанії . Отримайте особливу увагу на те, що ви хочете, і знайти відповідний спосіб, щоб точно передати своє рекламне повідомлення. Додавання довгі текстові блоки з інформацією тільки вносить плутанину з дизайном вашої листівці . Якщо ви вже створили логотип ви потім побудувати свій унікальний ідентифікатор через рекламний проспект.
Надати досвідченого професійного дизайнера або рекламне агентство
Якщо ви не досить добре знайомий із розвитком дизайну флаєра дійсно слухняним рішенням було б наймити дизайнера або рекламного агентства , який буде піклуватися про концепції рекламної загального, тому що вони можуть краще розглянути колір прийняття комбінацію, шрифти та інші аспекти графічного дизайну.
Матеріали :
папір із покриттям, матова або глянсова 150 г/кв.
інші аркуші паперу хром
структурні паперу та картону форматів: . 4 або 8 р A5 / 148h210 мм / . 6 або 12 р 99h210 мм 4 або 6 str.format A4 / 210h297 мм / A3 / 420h300 мм / складок в середине Цвет: 1/2/3/4 кольори Технологія: офсетний друк, цифровий друк, УФ-лакування, УФ-селектина живопису, goldpechat, сухе тиснення, ламінування