Корзина
96 отзывов
Контакты
Твой Дизайн
Наличие документов
Знак Наличие документов означает, что компания загрузила свидетельство о государственной регистрации для подтверждения своего юридического статуса компании или физического лица-предпринимателя.
+380632713190 logotiptd@gmail.com
+380983365979 logotiptd@gmail.com
+380958518639
+380443321615
УкраинаКиевул. Бережанская 22
Карта

Зовнішня реклама в 1-му кварталі 2017, - дослідження

Оператор зовнішньої реклами «Прайм груп» візуалізував основні параметри ринку зовнішньої реклами за підсумками 1-го кварталу 2017 року. В основу матеріалу лягли дані дослідника аудиторії зовнішньої реклами Doors Consulting за відповідний період.
Середній по Україні sold-out по всім форматам в першому кварталі 2017 був на рівні 75%, що на 6% вище торішнього значення показника в аналогічному періоді. З 6 найбільших міст кількість рекламних конструкцій збільшилася тільки в Одесі, в інших - трохи скоротилося.

У першому кварталі 2017 роки кількість інвентарю зовнішньої реклами скоротилося на 5% в порівнянні з першим кварталом 2016 року. Це відбулося в основному за рахунок зменшення числа щитів і призм 3? 6 на 4%, сіті-формату на 4%, а також повного демонтажу носіїв формату трол 1? 5. При цьому збільшилася кількість скролів і беклайт площею близько 8 кв. м - на 7% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

В результаті демонтажів, пов'язаних зі зміною Концепції розвитку зовнішньої реклами в Києві, кількість столичного інвентарю в першому кварталі 2017 року скоротилося на 13%. Це основна причина перерозподілу часток інвентарю по містах (SOV INV).

З 6 найбільших міст кількість рекламних конструкцій збільшилася тільки в Одесі - на 2%. В інших обсяг інвентарю незначно скоротився.
Частка рекламы Києва в географічній структурі інвентарю вперше за період моніторингу знизилася до значення нижче 30%, а у витратах (SOS) стала менше 50%.
Частка бюджетів рекламодавців в 2016 році серед ТОП-6 міст найбільше збільшилася у Львові - у зв'язку з високим попитом і найбільшою медіаінфляцію.

Середній по Україні sold-out по всім форматам в першому кварталі 2017 був на рівні 75%, що на 6% вище торішнього значення показника в аналогічному періоді.
У Львові навіть в січні sold-out перевищує 83%. По інших ТОП-6 містах рівень распроданності в першому кварталі 2017 року стало більш однорідним

«Торгівля» традиційно утримує 1-е місце, причому в першому кварталі 2017 року частка категорії зросла до 18% від усього обсягу розміщення в зовнішній рекламі України.
«Нерухомість» продовжує збільшення обсягів і показала зростання в 20% в порівнянні з першим кварталом 2016 року. Вона активно рекламується не тільки в ТОП-6 містах (у Львові частка категорії в 1-му кварталі 2017 - 26%), але і в обласних центрах (частка в Вінниці - 23%). Частка категорії в загальному обсязі розміщення в зовнішній рекламі - 10%.
У порівнянні з першим кварталом минулого року зросла категорія «Автотранспорт» - завдяки 5% зростання рекламної активності відомих виробників автомобілів.
Помітно зросли в першому кварталі 2017 року такі категорії як «Продовольчі товари» - на 98%, «Транспорт» (в основному послуги таксі) - на 66%, «Комп'ютерна техніка» (інтернет-провайдери, програмне забезпечення та виробники пристроїв) - на 55%, «Освіта і робота» - на 39%.
Скоротився обсяг розміщення соціальної реклами - на 14%. Це пов'язано зі зростанням попиту на рекламний інвентар. Середня зайнятість за перший квартал збільшилася з 78% в 2016 до 82% в 2017 році.

У 5 найбільших рекламодавців, кілька років поспіль утримують верхні позиції в списку, рекламна активність в першому кварталі цього року скоротилася в порівнянні з аналогічним періодом 2016 року.
Ряд великих рекламодавців помітно збільшив активність. У їх числі магазини Metro (+ 42%) і «Фокстрот» (+ 67%), забудовники «Ріел» (+ 18%), «Укрбуд» (в 2,5 рази), «Інтергал-Буд» (+ 43% ). У першому кварталі 2017 року зросла активність Nestle - на 33%, Jacobs (JDE) більш ніж в 3 рази, Coca-Cola - на 9%.
Серед операторів мобільного зв'язку зросли обсяги у всіх, крім Lifecell. При цьому обсяг розміщення «Укртелекому» зріс майже в 4 рази в порівнянні з першим кварталом минулого року.

facebook twitter
Предыдущие новости