Корзина
81 отзыв
У Києві стартував пілотний проект по розміщенню рекламних конструкцій
Контакты
Твой Дизайн
Наличие документов
Знак Наличие документов означает, что компания загрузила свидетельство о государственной регистрации для подтверждения своего юридического статуса компании или физического лица-предпринимателя.
+38063271-31-90logo-tip@i.ua
+38098336-59-79 logotiptd@gmail.com
+38095851-86-39
+38044332-16-15
Мельников Дмитро Миколайович
УкраинаКиевул. Бережанская 43
Карта

У Києві стартував пілотний проект по розміщенню рекламних конструкцій

Київська міська державна адміністрація разом зі столичними операторами ринку зовнішньої реклами визначили ряд вулиць Києва, на яких буде реалізований перший пілотний проект з упорядкування розміщення рекламних конструкцій.

До проекту увійшли вул. Велика Васильківська (від пл. Льва Толстого до вул. Хрещатик), вул. Хрещатик, вул. Грушевського (від Європейської площі до стадіону «Динамо»), Володимирський узвіз, Боричів узвіз, Поштова площа і вул. Сагайдачного.

Як наголошується в повідомленні, реалізація пілотного проекту передбачає демонтаж всіх конструкцій, які не відповідають новим правилам розміщення зовнішньої реклами, і установку конструкцій узгодженого типу в дозволених місцях.

За даними КМДА, оператори зовнішньої реклами вже почали роботи з демонтажу конструкцій і підготовчі роботи для монтажу нових конструкцій в зоні проектування. Для виконання проекту знадобиться виготовити і змонтувати 56 нових рекламних конструкцій на загальну суму близько 4 млн грн. Загальний обсяг інвестицій операторів зовнішньої реклами в проект з урахуванням всіх робіт і зобов'язань за контрактами складе більше 5 млн грн.

«Частина Хрещатика, Володимирський узвіз, вул. Сагайдачного вже звільнені від засилля зовнішньої реклами. Реалізація пілотного проекту триває. На вулицях, які увійшли в нього, кількість конструкцій зменшено в чотири рази - з існуючих 268 до 71 конструкції. На прикладі цих вулиць ми побачимо, яким Київ стане вже в найближчі рік-півтора, після розробки і впровадження схем вулиць », - цитується в повідомленні заступник голови КМДА Олексій Резніков.

За словами голови Асоціації операторів зовнішньої реклами України Оксани Поліщук, учасники асоціації зацікавлені в якнайшвидшій розробці і реалізації схем вулиць на всій території столиці, оскільки результатом цього стане значне підвищення ефективності зовнішньої реклами як медіа.
facebook twitter
Предыдущие новости