Корзина
80 отзывов
Самовираження в рекламно-сувенірної продукції
Контакты
Твой Дизайн
Наличие документов
Знак Наличие документов означает, что компания загрузила свидетельство о государственной регистрации для подтверждения своего юридического статуса компании или физического лица-предпринимателя.
+38063271-31-90logo-tip@i.ua
+38098336-59-79 logotiptd@gmail.com
+38095851-86-39
+38044332-16-15
Мельников Дмитро Миколайович
УкраинаКиевул. Бережанская 43
Карта

Самовираження в рекламно-сувенірної продукції

Одним із способів для самовираження людини у всі часи, навіть у самі комуністичні, була геральдика.

У сучасній культурі з великим поширенням корпоративних тенденцій одним з носіїв класичної геральдики (у формі логотипів) стала рекламно-сувенірна продукція.

Пам'ятні значки, призи, медалі замінили середньовічні щити з гербами і певними наборами кольорів, покликаними стверджувати чиє-то торжество.

Корпоративна рекламно-сувенірна продукція покликана персоніфікувати, позиціонувати і просувати на ринку конкретного виробника.

Рекламно-сувенірна продукція в якості засобу увічнення сходить навіть не до середніх століть, а до Первісно – громадського строю!

Персоніфікація пам'яті природно пов'язана з виділенням героя події. Спочатку, вочевидь, це виділення через нагородження полягала у використанні яких-то найбільш корисних з точки зору вживання елементів – наприклад кращих шматків м'яса краще мисливцеві після вдалого полювання. Це дуже нагадує дефіцит радянської епохи, коли переможці соціалістичного змагання отримували праски і грамофони. Потім, кажучи словами класика, людям перестала подобатися, що "пам'ять про них може бути з'їденим"! Це збіглося з визнанням ролі вищих сил в житті людини, і ось символи цих вищих сил стали елементами і геральдики – ще несвідомо – елементами реклами.

Першими в цьому ряду буквально заблищали античні монети Древньої Греції!

Фактично дуже швидко після свого остаточного формування монети набувають функції пам'ятних медалей, недарма сучасна медалістка виявляється однією з областей класичної нумізматики!

Надзвичайно важливо те, що персоніфікація пам'яті дуже тісно пов'язана з персоніфікацією світу взагалі, з його очеловечиванием, те, що називають відкриттям у Древній Греції антропоморфізму, перетворенням світу в "світ для людини"!

На античних монетах – медалях вперше з'являються символи випустила їх міст – символи тих богів, які захищали цим міст, наприклад сова Афіни на монетах відповідного центру! Це було твердження військової і політичної могутності центру, його позиціонування і просування серед конкурентів. Бути громадянином Афін було так само почесно, як зараз почесно бути громадянином США, потужність яких перегукується з потужністю долара, взаємно годуючи один одного!

Поступовий розвиток античного світу призводить до виділення Фракії – сучасної Македонії – найбільшому центру видобутку античного золота. Розвиток Фракії призводить до появи на монетах портретів правителів – царя Філіпа і його легендарного сина Олександра – чим монети ще більше наближаються до медалей і значків!

За багатовікову історію долі монет і медалей, значків і ширше – рекламно-сувенірної продукції в цілому – принципово розходяться. Відносно монет – грошових знаків – повністю здійснюється принцип Діоклетіана, висловлений при введення податку на громадські вбиральні – "Гроші не пахнуть!" Монети замінюються банкнота, а зараз все більше поширення одержують електронні розрахунки.

І тільки рекламно-сувенірна продукція сьогодні в класичних культурних традиціях!

facebook twitter